Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2018

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου gazARTE, Αθήνα

To συνέδριο που τα brands «ζουν και ζωντανεύουν»!

Οι εμπειρίες αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία στη στρατηγική marketing των μαρκών, και αυτό γιατί, δίνουν τη δυνατότητα στα brands να επικοινωνούν με τα κοινά τους με έναν πραγματικά προσωπικό τρόπο. Οι εμπειρίες δημιουργούν αυθεντικές σχέσεις, αυξάνουν το engagement και μετέπειτα τις πωλήσεις, συνεπώς αναδεικνύονται σε «επενδυτικές» προτεραιότητες για τα brands για να δημιουργήσουν, να καλλιεργήσουν και να εδραιώσουν σχέσεις ουσίας με τα κοινά τους.

Το Experiential Marketing Conference θα εστιάσει στον τρόπο που η δημιουργία εμπειριών από τα brands και τις εταιρείες ενισχύει τη σχέση τους με τους καταναλωτές και τους πελάτες τους, εξωτερικούς και εσωτερικούς, μέσα από ποικίλα touchpoints και –ως εκ τούτου- δημιουργεί brand advocates και virality, μέσω του word of mouth και των social media.

Σε αυτό το οικοσύστημα, που ξεκινά από την «παραδοσιακή» τεχνική της δειγματοδιανομής και του sales promotion και φτάνει μέχρι το Virtual και το Augmented Reality, καθοριστικό ρόλο παίζει η τεχνολογία. Αφενός ενισχύει την ίδια την εμπειρία δίνοντας στα brands τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εντυπωσιακά διαδραστικά δρώμενα. Αφετέρου, τα social media, όχι μόνο διαδίδουν τα μηνύματα της μάρκας, αλλά ενισχύουν και την ίδια την ενέργεια, δημιουργώντας 360o εμπειρίες.

Στόχος του συνεδρίου είναι να εξηγήσει τη σπουδαιότητα και τη δυναμική του experiential marketing για τις σύγχρονες μάρκες, φέρνοντας κοντά όλους τους εμπλεκόμενους της αγοράς του experiential marketing προκειμένου να συζητήσουν προκλήσεις, ευκαιρίες, προβληματισμούς, νέα εργαλεία, τεχνολογίες και τεχνικές αλλά και να διερευνήσουν το μέλλον του experiential marketing, όπως διαμορφώνεται χάρη στην τεχνολογία.

H θεματολογία

H θεματολογία του συνεδρίου θα βασιστεί σε καλές πρακτικές, στρατηγικές και case studies που θα παρουσιάσουν ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η θεματολογία θα αναπτυχθεί μέσα από συζητήσεις πάνελ και παρουσιάσεις από διεθνείς και έλληνες ομιλητές και συγκεκριμένα από ολόκληρη την αλυσίδα των εταιρειών που συμμετέχουν στη δημιουργία εμπειριών. Συγκεκριμένα, στελέχη marketing από γνωστά brands που επενδύουν στον τομέα του experiential, καθώς επίσης από το σύνολο των συνεργατών τους στον τομέα του experiential marketing όπως εταιρείες παραγωγής και event management, διαφημιστικές εταιρείες, PR agencies, digital agencies, sales promotion, εταιρείες τεχνολογίας, εταιρείες που διαθέτουν τεχνολογίες creative technology, όπως VR, AR κ.λπ. θα συμμετάσχουν στον διάλογο του συνεδρίου. Επίσης, θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι από τις «πλατφόρμες» experiential marketing, στις οποίες δημιουργούν τα brands τις εμπειρίες τους, όπως διοργανωτές φεστιβάλ και εκδηλώσεων, εμπορικοί χώροι, ψυχαγωγικές και αθλητικές διοργανώσεις, fashion shows, λιανεμπορικοί προορισμοί κ.λπ.

ΠΑΝΕΛ 1
WHY EXPERIENTIAL: Ο ρόλος του στη συνολική στρατηγική Marketing των Brands

ΠΑΝΕΛ 2
ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Hot issues από το εξωτερικό και η συνδρομή της τεχνολογίας

ΠΑΝΕΛ 3
SOCIAL MEDIA: Δημιουργώντας, Ενισχύοντας, Διαχέοντας Εμπειρίες

Διαβάστε περισσότερα

Experiential Showreel

Στην ειδική ενότητα Experiential Showreel, θα παρουσιαστούν επιτυχημένα cases Experiential Marketing.
Μεταξύ άλλων, θα αναπτυχθούν τα cases:
Heineken- Athens Mosaic Cosmote - The Robbie Williams case Κωτσόβολος - Thanks to Tech Coca-Cola Hellas - Coca-Cola Pop-up Experiential stores Coca-Cola- The Xmas Coca-Cola Bots L’Oréal- The Botanic Therapy launch Celestyal Cruises- Ιστορίες της Ελληνικής Φιλοξενίας Vodafone CU Around Kérastase: Απόλυτα Προσωποποιημένη Εμπειρία

Δημιουργήστε βιωματικές εμπειρίες με το κοινό του συνεδρίου!

Το Experiential Marketing Conference, πιστό σε όσα πρεσβεύει το περιεχόμενό του, θα δώσει τη δυνατότητα σε μάρκες και προμηθευτές να υλοποιήσουν βιωματικές δράσεις στους χώρους διεξαγωγής του. Μέσα από χορηγικές δυνατότητες εκθεσιακού χαρακτήρα, μάρκες και προμηθευτές θα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν experiential ενέργειες όπως interactive promotions, σήμανση χώρου, δειγματοδιανομές, augmented reality κ.α. και ως εκ τούτου να έλθουν πιο κοντά με το κοινό του συνεδρίου και να κερδίσουν το engagement του.

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη marketing που θέλουν να ενισχύσουν το engagement των μαρκών που χειρίζονται με τα κοινά στα οποία απευθύνονται και μέσα από βιωματικές εμπειρίες να αποκτήσουν brand advocates και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Επίσης, σε όλο το φάσμα των επικοινωνιακών συνεργατών τους και συμβούλων τους σε θέματα επικοινωνίας και των πωλήσεων, όπως εταιρείες επικοινωνίας, Public Relations, event marketing, digital agencies, sales promotion, εταιρείες που διαθέτουν τεχνολογίες όπως VR, AR κ.λπ, εταιρείες που διαθέτουν λύσεις business analytics κ.λπ.

Σχετικά άρθρα

Ομιλητές

Polle de Maagt O Polle de Maagt «μεταμορφώνει» εταιρείες προκειμένου να ασχολούνται λιγότερο με τις διαφημίσεις και περισσότερο με τις δράσεις. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται σε projects marketing innovation και στρατηγικής με brands όπως KLM Royal Dutch Airlines, Starbucks, IKEA, LEGO και Heineken.
Karinna Nobbs H Karinna είναι υπεύθυνη της ομάδας insights and strategy της Holition, ηγετικής εταιρείας παροχής λύσεων creative 3D interactive marketing και retail σε luxury και premium brands. H Karinna είναι digital strategist και πρώην ακαδημαϊκός στον χώρο του retail branding.
Aνθή Αβραμέα Είναι Founder και CEO της εταιρείας anthings, η οποία από το 2006 δραστηριοποιείται στον χώρο της επικoινωνίας και του marketing. Έχει υλοποιήσει μια σειρά επιτυχημένων projects στον χώρο για πελάτες, όπως L’Oreal Hellas, Miele, Nova, Sarantis, Toyota κ.λπ.
Μάκης Ασημακόπουλος Ο Μάκης Ασημακόπουλος είναι sport manager με πολλά χρόνια εμπειρία σε διοικητικές θέσεις στη διοργάνωση μεγάλων διεθνών αγώνων. Είναι πτυχιούχος φυσικής αγωγής από το ΤΕΦΑΑ Αθήνας (1984) με μεταπτυχιακές σπουδές στη διοίκηση και το μάρκετινγκ του αθλητισμού σε Πανεπιστήμια των ΗΠΑ (Masters από το Springfield College της Μασαχουσέτης το 1989 και Διδακτορικό από το Ohio State University το 1993).
Βανέσα Αρχοντίδου Η Βανέσα Αρχοντίδου είναι Marketing Director της Ιαπωνικής μάρκας καλλυντικών Shiseido, του ομίλου Folli Follie. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο των πολυεθνικών εταιρειών στους τομείς luxury cosmetics και FMCG, με θητεία στην Procter & Gamble Hellas και τη φαρμακευτική ΠΝΓ Γερολυμάτος.
Δήμητρα Βλάχου Η Δήμητρα Βλάχου κατέχει πτυχίο Μarketing Management στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College και μεταπτυχιακές σπουδές ΜΑ Marketing Communications στο Βρετανικό πανεπιστήμιο του Bournemouth. Από το 1999 έως το 2006, ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά brands, όπως ΔΕΛΤΑ, Γιώτης, η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova, ANEK Lines και άλλες εταιρείες, ως Account Director στη διαφημιστική εταιρεία Spot JWT.
Ευτυχία Γατοπούλου H Ευτυχία Γατοπούλου αποτελεί τη Marketing Manager της Heineken από το 2015. Διαθέτει εμπειρία άνω των 15 χρόνων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, με ιδιαίτερη έμφαση και εξειδίκευση στον κλάδο των τροφίμων και ποτών.
Γιώργος Γεωργαλάς Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Αρτάκη Ευβοίας. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές μου στη Μ. Βρετανία, όπου και απέκτησε τίτλο ΜΑ in Advertising and Marketing στο Leeds University Business School.
Άρτεμις Γκαραγκάνη Η Άρτεμις Γκαραγκάνη κατέχει το ρόλο της Group Product Manager στο Τμήμα Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oreal Hellas, υπεύθυνη για τα Premium Haircare Brands - Kérastase, Shu Uemura AoH, τα Skincare Brands - Decleor & Carita και το professional nail brand essie.
Παναγιώτης Γκαρμάτης Ο Παναγιώτης Γκαρμάτης παρουσιάζει μια μακρόχρονη επαγγελματική πορεία, αναλαμβάνοντας ρόλους Manager, Director και Producer σε ένα ευρύ φάσμα τομέων, μεταξύ άλλων και στους τομείς των Event Services, Events Production, Sports Marketing, Venue Management κ.α.
Νίκος Διονυσόπουλος Στέλεχος με πολύχρονη πείρα στην αγορά της επικοινωνίας και εξειδίκευση σε θέματα στρατηγικής ανάπτυξης μηνυμάτων και γενικού περιεχομένου σε παραδοσιακά και νέα κανάλια επικοινωνίας.
Δρόσος Δρόσος Ο Δρ. Δρόσος Δρόσος είναι ο Senior Experiential Manager της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης στη The Coca-Cola Company, παράλληλα με τον ρόλο του ως Global Experiential Lead, καλύπτοντας το στρατηγικό κομμάτι του Experiential σε παγκόσμιο επίπεδο. Θεωρείται από τους τοπ 3 παγκόσμιους ειδικούς του Experiential και διδάσκει στρατηγική του Experiential Marketing και ROI μέσω του Coca-Cola University.
Βικτώρια Ηγουμενάκη Ανώτερο στέλεχος με εξειδίκευση στους τομείς της στρατηγικής επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων & διαχείρισης κρίσεων. Διαθέτει Master’s with Honors (Distinction) από το Georgetown University (Washington D.C.), 2 πτυχία σε Marketing Management & International Business και πολυετή εργασιακή εμπειρία ως στέλεχος πολυεθνικών εταιρειών και εταιρειών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Πέτρος Ιμιρζιάδης Ο Πέτρος Ιμιρζιάδης, γεννημένος το 1983, είναι η δεύτερη γενιά του Sales Promotion Center, της εταιρείας που αρχικά δημιούργησε το χώρο της b-t-l επικοινωνίας στην Ελλάδα, το 1978.
Κωνσταντίνος Καμάρας Ο Κωνσταντίνος Καμάρας είναι Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της ATCOM. Συμμετέχει στο Δ.Σ. της εταιρείας από το 2006, με ευθύνη την στρατηγική εταιρική επικοινωνία και την επιχειρηματική ανάπτυξη.
Κωνσταντίνος Καμπανός Ξεκίνησε την πορεία του στο χώρο του mobile marketing, στην εταιρεία Velti έχοντας στην ευθύνη την περιοχή της νοτιοανατολικής και κεντρικής Ευρώπης. Στη συνέχεια ανέλαβε το ρόλο του Digital Director στην εταιρεία ΒΒDO connect σχεδιάζοντας τη στρατηγική επικοινωνίας στο digital περιβάλλον για λογαριασμό των πελατών της εταιρείας.
Θεοδώρα Καρακάση Ξεκίνησε από την Αγγλία όπου διέμενε πολλά χρόνια δουλεύοντας σε διάφορα μεγάλα Design γραφεία. Αυτή η δουλειά της έδωσε την ευκαιρία να μείνει και να δουλέψει και σε άλλες χώρες όπως το Ντουμπάι και η Σιγκαπούρη. Τα τελευταία 6 χρόνια ασχολείται με το Plisskën Festival ως ένα από τα βασικά μέλη της ομάδας.
Γεωργία Καρούκη H Γεωργία Καρούκη είναι Group Brand Manager και Travel Retail Trade Manager στην εταιρεία ΒΣΚαρούλιας, όπου έχει στην ευθύνη της ενα porftolio απο Ελληνικά και ξένα spirits brands , όπως το ΜΕΤΑΧΑ, το Cointreau, το Remy Martin, το ρούμι Μt Gay, το whisky Bruichladdich και το gin The Botanist.
Γιώργος Κελέφης O Γιώργος Κελέφης είναι εκδότης του περιοδικού OZON Raw και του διεθνούς τίτλου ΟΖΟΝ. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές του πάνω στην Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις (MSc in Public Relations, University of Stirling) αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της δημιουργικής ομάδας του OZON, ενώ παράλληλα διετέλεσε υπεύθυνος επικοινωνίας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) και αρχισυντάκτης σε πολιτιστικές εκπομπές στην ΕΡΤ.
Τίνα-Μαρία Κόχιλα H Τίνα-Μαρία Κόχιλα είναι Senior Brand Manager Brand Sponsorships & Activations στον Όμιλο OTE. Είναι υπεύθυνη για τις μουσικές χορηγίες Cosmote και για το πρόγραμμα επιβράβευσης Cosmote Deals for You. Στο παρελθόν υπήρξε υπεύθυνη για το νεανικό portal και πλατφόρμα ανάδειξης νέων καλλιτεχνών Jumping Fish της Cosmote.
Γιώργος Λάμπρου Ο Γιώργος Λάμπρου είναι Product Manager στο Τμήμα Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oreal Hellas, έχοντας την ευθύνη των Premium Haircare Brands: Kérastase & Shu Uemura AoH.
Απόστολος Μάρος O Απόστολος Μάρος σπούδασε Marketing και Επικοινωνία στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και κατέχει Diploma in Marketing & Creative Industries από το πανεπιστήμιο του SDA Bocconi στο Μιλάνο καθώς και MBA από το πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Γλασκώβη.
Ευανθία Μπρανίκα H Ευανθία Μπρανίκα είναι η Senior Brand Manager της εταιρίας Dixons South East Europe / Κωτσόβολος. Κατέχει Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών στο Marketing και την Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Γιώργος Ξανθάκης Ο Γιώργος Ξανθάκης ξεκίνησε την καριέρα του το 2005 στο χώρο του “online gaming” και για 3 ½ χρόνια απασχολήθηκε στο τμήμα marketing των εταιρειών e-Global & Battlenet καθώς και του οργανισμού World Cyber Games.
Αλέξανδρος Ρουσέας Ο Αλέξανδρος Ρουσέας είναι ο Youth Manager της Vodafone Ελλάδας, υπεύθυνος για όλες τις εμπορικές δραστηριότητες του CU, του νεανικού brand της εταιρείας. Εργάζεται στη Vodafone από το 2010, αναλαμβάνοντας διαφορετικούς ρόλους marketing & CRM στον τομέα της κινητής.
Μιχάλης Σπανός Είναι συνιδρυτής της Parenthesis από το 2014, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της διοργάνωσης εκδηλώσεων, έχοντας τη θέση του υπεύθυνου εμπορικής ανάπτυξης. Μεταξύ άλλων, η Parenthesis διοργανώνει το In Edit International Music Documentary Festival.
Ηλίας Χατζηχριστοδούλου Ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου είναι ο εμπνευστής και διοργανωτής του Διεθνούς Φεστιβάλ Ψηφιακών τεχνών της Ελλάδας - Athens Digital Arts Festival (ADAF), το οποίο πραγματοποιείται ανελλιπώς σε ετήσια βάση από το 2005 και απαριθμεί περισσότερους από 127.700 επισκέπτες. Έχει επιμεληθεί και διοργανώσει πολιτιστικά προγράμματα και εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό σε συνεργασία με φορείς, οργανισμούς και εταιρείες.
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team