Κυριακή, 20 Μαΐου 2018

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου gazARTE, Αθήνα

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

08:30 - 09:10

Εγγραφή - Καφές

09.10 - 09.15

Χαιρετισμός - Εισαγωγή

09:15 - 11:00 ΕΝΟΤΗΤΑ Α'
WHY EXPERIENTIAL: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING ΤΩΝ BRANDS
Συζήτηση πάνελ

"Why experiential?"

Συμμετέχουν:

  • Μάκης Ασημακόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Μαραθώνιος Αθηνών «Ο Αυθεντικός»
  • Παναγιώτης Γκαρμάτης, Country Sports and Events Manager, Red Bull Greece
  • Δρόσος Δρόσος, Experiential Manager Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, Global Experiential Lead, The Coca-Cola Company
  • Τίνα- Μαρία Κόχιλα, Senior Brand Manager, Brand Sponsorships & Activations, Cosmote
  • Μιχάλης Σπανός, Διοργανωτής, In- Edit Festival

Θεματολογία

  • Δημιουργία experiences: Γιατί να επενδύσετε στη δημιουργία εμπειριών;
  • Δημοφιλέστερα «touchpoints» για engagement και αύξηση πωλήσεων: Μουσική, Αθλητισμός, Μόδα, Ψυχαγωγία, Lifestyle, Σινεμά, Retail.
  • Engaging millennials: Προκλήσεις- ευκαιρίες.
  • Β2Β Experiential: Δημιουργώντας «εσωτερικούς» brand advocates
  • ROI & Data: Η σημασία της μέτρησης της αποτελεσματικότητας του experiential. Η αξιοποίηση των data για την ενίσχυση και εξατομίκευση της εμπειρίας.

"From vague hype to real profit: Strategic context and success factors"

Κωνσταντίνος Καμάρας, Αντιπρόεδρος ΔΣ, ATCOM

11:00 - 11:30

Coffee Break

11:30 - 13:30 ΕΝΟΤΗΤΑ B'
ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: HOT ISSUES ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
International speaker

Karinna Nobbs, Chief Digital Storyteller, Holition

"Xperiences are louder than words"

  • Βικτώρια Ηγουμενάκη, General Manager, Head of Client Service, Pitch
  • Νίκος Διονυσόπουλος, Community & Content Manager, XCubed

"From innovation to experience"

Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head/Partner, Sales Promotion Center

"Un-think the experience: For aha moments that touch the heart"

Ανθή Αβραμέα, CEO anthings

Συζήτηση πάνελ

"Trends & Technology"

Συμμετέχουν:

  • Βανέσα Αρχοντίδου, Marketing Manager Shiseido, Beauty & Cosmetics Distribution, Folli Follie
  • Άρτεμις Γκαραγκάνη, Group Product Manager, Τμήμα Επαγγελματικών Προϊόντων L’Oreal Hellas
  • Μπάμπης Καιδαλίδης, Διοργανωτής, Athens Bar Show
  • Γεωργία Καρούκη, Group Brand Manager-Travel Retail Trade Manager, Β.Σ. Καρούλιας
  • Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, Digital & Corporate Manager, Athens Digital Arts Fest

Θεματολογία:

  • Experiential trends: Οι σημαντικότερες τάσεις στη διοργάνωση events και experiences στο εξωτερικό και η αφομοίωσή τους στην ελληνική αγορά.
  • Creative Technology: Ο ρόλος της τεχνολογίας στη διαμόρφωση εμπειριών.
  • Νέες λύσεις και εφαρμογές: Virtual reality, Augmented reality, Interactive Kiosks, Interactive installations, Interactive βιτρίνες.
  • Experiential markets: Ποιες αγορές «επενδύουν» στο experiential. Πού κυμαίνονται τα κόστη; Η πορεία της αγοράς και τα νέα δεδομένα, στη μετά κρίση εποχή
13:30 - 14:30

Lunch Break

14:30 - 16:30 ΕΝΟΤΗΤΑ Γ'
SOCIAL MEDIA: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ, ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ, ΔΙΑΧΕΟΝΤΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
Συζήτηση πάνελ

"Experiential & Social media"

Συμμετέχουν:

  • Κωνσταντίνος Καμπανός, Digital Media & eCommerce Manager, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
  • Γιώργος Γεωργαλάς, Senior Brand Manager, Λουμίδης Παπαγάλος, Nestle Hellas
  • Γιώργος Ξανθάκης, Social Media Manager, The Coca-Cola Company
  • Θεοδώρα Καρακάση, Event Manager, Plissken Festival
  • Γιώργος Κελέφης, Εκδότης, Ozon Raw και Ozon

Θεματολογία:

  • Τα social media ως «συμμέτοχος»: Διαδίδοντας και ενισχύοντας την εμπειρία, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη δράση.
  • Brand advocates: H χρήση των social media για τη δημιουργία brand advocates.
  • Content creator: Δημιουργώντας «memorable» και «shareable» περιεχόμενο για το κοινό.
International speaker

"Experiences: Too important to leave up to marketers"

Polle de Maagt, Marketing Strategist

16:30-18:00 EXPERIENTIAL "SHOWREEL"

Παρουσίαση επιτυχημένων cases Experiential Marketing

Μεταξύ άλλων, θα αναπτυχθούν τα cases:

Heineken- Athens Mosaic

  • Ευτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager, Heineken, Fischer & Imports

Cosmote - The Robbie Williams case

  • Τίνα Μαρία Κόχιλα, Senior Brand Manager, Brand Sponsorships & Activations, Cosmote

Κωτσόβολος - Thanks to Tech

  • Ευανθία Μπρανίκα, Senior Brand Manager, Dixons South East Europe / Κωτσόβολος

Coca-Cola Hellas - Coca-Cola Pop-up Experiential stores

  • Δρόσος Δρόσος, Experiential Manager Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, Global Experiential Lead, The Coca-Cola Company

Coca-Cola- The Xmas Coca-Cola Bots

  • Γιώργος Ξανθάκης, Social Media Manager Ελλάδας, The Coca-Cola Company

L'Oreal- The Botanic Therapy launch

  • Απόστολος Μάρος, Category Manager |HAIR Care / Color / Styling, Consumer Products Division, L'Oreal Hellas

Celestyal Cruises- Ιστορίες της Ελληνικής Φιλοξενίας

  • Δήμητρα Βλάχου, Experiential Marketing Manager, Celestyal Cruises

Επικοινωνία δεν είναι μόνο το κινητό. CU Around

  • Αλέξανδρος Ρουσέας, Youth Manager, Vodafone Ελλάδας

Kérastase: Απόλυτα Προσωποποιημένη Εμπειρία

  • Γιώργος Λάμπρου, Product Manager, Τμήμα Επαγγελματικών Προϊόντων, L’Oreal Hellas
18:00 - 18:15

Λήξη εργασιών συνεδρίου

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team